Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. Meer informatie...

Bijbels dagboek vrouwen

Vrouwen vinden een Bijbels dagboek bij Ichthusboekhandel, de winkels met een ruim aanbod en een goede keuze.

Voor vrouwen hebben wij een aanbod van Bijbelse dagboeken wat zowel gericht is op geloofsopbouw, maar ook voor persoonlijke Bijbelstudie.

Kopen in de winkels of bestellen via onze website van een christelijk dagboek voor vrouwen is eenvoudig en er is een ruime keuze.

13 artikelen
pagina 1 van 2
Vrouwen uit de bijbel
Vrouwen uit de bijbel Henry
€ 19,95
voorraad onbekend
Sprankelend

Sprankelend is een Bijbels dagboek voor vrouwen. Een team van 22 vrouwen werkte samen en schreven elk een deel van de overdenkingen.

In een jaar tijd wordt een groot deel van de Bijbel gelezen en doorgewerkt. Het begint bij Genesis en eindigt dan ook met Openbaring.

Elk nieuw Bijbelboek wordt ingeleid en ook bevat dit dagboek een leesrooster voor christelijke feestdagen. De Bijbelteksten komen uit de Herziene Statenvertaling, maar het dagboek kan ook met andere Bijbelvertalingen gebruikt worden.

Een fris en praktisch dagboek dat je stille tijd extra waardevol maakt.

Sprankelend Visser-den Hartog, Esther
€ 20,99
voorraad onbekend
Elke dag een geschenk

Elke dag een geschenk uit Gods hand.
Elke dag wil Hij ons ook een geschenk uit Zijn Woord geven.

Elke dag een geschenk is een dagboekje met korte, praktische, frisse en bemoedigende overdenkingen. Overdenkingen die je dichter tot God en Zijn Woord brengen, die je doen groeien in je dagelijkse wandel met Christus, en je telkens opnieuw herinneren aan Gods liefde en trouw.

Ellen Banks Elwell is afgestudeerd aan het Moody Bible Institute en het American Conservatory of Music. Zij en haar man Jim wonen sinds hun trouwen (1974) in Wheaton Illinois. Ze hebben drie kinderen en twee kleinkinderen.

Elke dag een geschenk Banks Elwell, Ellen
€ 17,95
voorraad onbekend
Vol van Gods liefde

Een stijlvol 365-dagen-dagboek door Carianne Ros voor iedereen die een leven vol van Gods liefde wil ontvangen. Carianne werkt op een treffende wijze o.a. deze thema's uit: vergeving, liefde, vertrouwen, leven vervuld van Gods Geest, genezing.

Ze heeft een diepe motivatie haar opgedane geestelijke kennis en ervaringen te delen met de lezer. Het gebonden boekje is zeer verzorgd uitgevoerd met een gewatteerde kaft, inclusief leeslint. Een cadeau van waarde!

Carianne Ros is christentherapeut en personal coach in haar eigen praktijk TotalBalance; www.totalbalance.nl. Ze schrijft artikelen en boeken en spreekt regelmatig in het land. Carianne is getrouwd en heeft 4 kinderen.

Vol van Gods liefde Ros, Carianne
€ 19,99
voorraad onbekend
God vertrouwen van dag tot dag

In onze tijd stellen veel mensen hun vertrouwen op omstandigheden, succes, talenten en de meningen van mensen.

Maar God vraagt ons om volledig op Hem te vertrouwen door Zijn beloften in de Bijbel toe te passen. Op deze manier kunnen wij de vrede, blijdschap en vervulling vinden die we zoeken.

Je kunt zo'n leven leiden door bewuste keuzes te maken, want het komt niet vanzelf. Iedereen heeft hulp nodig om goede keuzes te maken, angst en onrust te overwinnen en positief in het leven te staan, maar waar begin je?

In dit dagboek helpt Joyce Meyer jou:

* je aandacht dag voor dag op God gericht te houden;
* van Hem te ontvangen wat je nodig hebt
* Hem in alles te vertrouwen
* vertrouwelijkheid met God te beleven en
* te genieten van je leven waar je ook doorheen gaat!

God vertrouwen van dag tot dag Meyer, Joyce
€ 17,95
voorraad onbekend
Overdenkingen voor een vrouw naar Gods h

Overdenkingen voor een vrouw naar Gods hart is een fraai uitgevoerd boekje met korte, bemoedigende en praktische overdenkingen.

De schrijfster heeft veel levensechte verhalen en illustraties gebruikt om Bijbelteksten tot leven te brengen, zodat je ze kunt toepassen voor je dagelijks leven.

Elke overdenking begint met een Bijbelvers en eindigt met een gebed, om je te helpen:

* de rijkdom van Gods Woord te begrijpen en van daaruit te leven

* te ontdekken wat Gods wil is voor jou en je gezin

* te rusten in Zijn Woord en daaruit kracht te putten voor elke situatie in je leven

Het is de wens van de schrijfster dat deze overdenkingen tot vreugde voor je hart zullen zijn en een positieve invloed zullen hebben op je leven en wandel met Christus.


Uw woord is een lamp voor mijn voet en een licht op mijn pad. Psalm 119:105

Overdenkingen voor een vrouw naar Gods h George, Elizabeth
€ 16,95
voorraad onbekend
Elke dag een cadeautje

Elke dag is een cadeautje van God voor jou. Pak het uit, geniet ervan!

Mjam. Je likt je vingers af. Dit zijn de lekkerste kruidnoten die je ooit hebt geproefd. En als niemand kijkt, stop je er snel nog wat in je mond. Op datzelfde moment krijg je een pakje in je handen gedrukt. Jouw beurt. Met alle ogen op je gericht, lees je het gedicht voor en dan is het eindelijk tijd om te kijken wat erin zit. Nieuwsgierig scheur je het papier eraf en dan worden je ogen groot. Nee... Is dat voor jou? Voor jou alleen? Vandaag is een dag vol pakjes. En weet je? God heeft ook iets voor je. Een cadeautje. Een onbetaalbaar cadeautje. Een onvoorstelbaar cadeautje. Het eeuwige leven.

'Elke dag een cadeautje' is een 365 dagenboek vol 'cadeautjes', voor elke dag één. Geen lange teksten, maar aansprekende en herkenbare stukjes met een treffende boodschap en een mooie bijbeltekst.

Elke dag een cadeautje, verpakt in met zorg gekozen woorden. Voor uitpakplezier en overdenkgenoegen. - Annemarie van Heijningen-Steenbergen, schrijver, spreker, columnist.

Een eenmaal uitgepakt cadeautje blijft je vergezellen. In alledaagse situaties weet de schrijfster op serieuze, maar vaak ook humoristische wijze door te dringen tot de kern van Gods liefde. - Linette Trapman.

Daniëlle Heerens (1990) woont in Nunspeet en leest alles wat los en vast zit. Ze werkt als freelance redacteur en corrector voor diverse uitgeverijen, is webredacteur bij Sestra.nl en recenseert boeken voor NBD Biblion en Reveil.

Elke dag een cadeautje Heerens, Dani?le
€ 16,50
voorraad onbekend
Dicht bij Jezus

Het bijbels dagboek, Dicht bij Jezus, is geschreven door Sarah Young. In de afgelopen jaren werd dit boek erg populair in grote delen delen van de wereld. De oorspronkelijke titel is Jesus Calling

Mijn schapen luisteren naar mijn stem, Ik ken ze en zij volgen Mij.

Gebeden hebben vaak het karakter van een monoloog, waarbij wij het woord voeren en God, naar we hopen, luistert. Sarah Young draaide het een jaar lang om en ontdekte: het is werkelijk mogelijk om dagelijks Gods stem te horen, en zijn aanwezigheid en vrede te ervaren. Laat je bemoedigen door haar prachtige dagboek en open je hart voor de stem van de Goede Herder. Hij is nabij.

Het dagboek Dicht bij Jezus staat al jaren wereldwijd in de top10 voor christelijke non-fictie.

Sarah Young studeerde filosofie, psychologie en bijbelwetenschappen. Samen met haar man, Steve, woont ze in Perth, in Australië, waar ze leiding geven aan een Japans sprekende gemeente.

Dicht bij Jezus Young, Sarah
€ 17,95
voorraad onbekend
Vandaag met Jezus

Zijn hoopvolle nabijheid ervaren in tijden van zorg
Ervaar ware vreugde, vandaag en altijd.

Het leven is vol van moeilijkheden en vreugde lijkt vaak buiten ons bereik te liggen. Dit tweede dagboek van Sarah Young verkent de beloften van vreugde in de bijbel, beloften van een overvloedig leven, een leven tintelend van vreugde. Jezus vandaag nodigt je uit tot een nieuwe manier van leven: een leven van vreugde.

Miljoenen mensen zijn geïnspireerd door de boeken van Sarah Young. Deze nieuwe overdenkingen brengen je in contact met Jezus, degene die je ontmoet waar jij bent en die je altijd liefheeft.

Vandaag met Jezus Young, Sarah
€ 17,95
voorraad onbekend