Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. Meer informatie...

Helpdesk

Ichthusboekhandel.nl is telefonisch bereikbaar voor al uw vragen gedurende de Lock down.

* TELEFOON CENTRALE HELPDESK: 079-3162081

Wilt u ons iets vragen of vertellen, klik dan op Email:

ENKELE VEELGESTELDE VRAGEN:

Ik wil graag een boek apart laten leggen in één van de winkels. Wat moet ik doen?

Wanneer u ingelogd bent op de website kunt u altijd een boek of ander artikel apart laten leggen in de winkel die u zelf kiest. We doen dan ons uiterste best om u zo snel mogelijk te laten weten per mail of dit ook lukt. Uiteraard mag u altijd bellen naar de betreffende winkel om iets klaar te laten leggen. (Soms kruist een internetbestelling zich met een klant die net langskomt in de winkel.....)

Wat ik zoek kan ik niet vinden bij Ichthusboekhandel.nl. Wat moet ik dan doen?

Wanneer u een vraag aan ons mailt, proberen wij dezelfde dag een antwoord te geven en gaan we direct aan de slag als we het boek of artikel kunnen leveren.

Wat kan ik met een profiel bij Ichthusboekhandel.nl?

Belangrijkste voordeel is het gebruikersgemak. Zo hoeft u niet meer telkens bij elke bestelling opnieuw uw vaste gegevens in te vullen. U kunt verlanglijstjes opstellen en mailen naar familie en vriend(inn)en. Verder kunt u uw vorige en lopende bestellingen inzien.

Hoe kom ik aan een profiel bij Ichthusboekhandel?

Als u voor de eerste keer een bestelling bij Ichthusboekhandel.nl doet, kunt u zelf een wachtwoord kiezen. Hiermee logt u in op Ichthusboekhandel.nl. Bij de eerste bestelling wordt dan uw profiel compleet gemaakt. Wanneer u geen bestelling doet kunt u toch een profiel aanmaken via mijn profiel. Handig voor een verlanglijstje of DE NIEUWSBRIEF

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

U kunt een nieuw wachtwoord opvragen via Vraag nieuw wachtwoord aan. Het wachtwoord wordt dan naar uw (bekende) mailadres gestuurd.

Wat zijn de portokosten?

De administratie- en verzendkosten zijn € 2,50 tot een bestelling van €19,99,= binnen Nederland. Daarboven is toezending gratis. Voor bestellingen naar Europa en de rest van de wereld rekenen we de daadwerkelijke verzendkosten op basis van een goede verzendfaciliteit via Post.nl.

Op welke manier kan ik betalen?

Betaling geschiedt via Ideal waarbij Multisafepay optreedt als provider wanneer het gaat om een webbestelling. U kunt dan betalen via Ideal met uw gewone bankrekening, maar ook met VISA, Maestro en Mastercard. Op de website kunt u ook met de Boekencadeaubon betalen. In overleg is betaling achteraf per factuur mogelijk. Mail of bel ons daar voor. In de winkels betaalt u contant, of via de pinautomaat, de Nationale Boekenbon en de VVV- cadeaubon. Daarnaast is er uiteraard de Ichthus-cadeaubon.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Bij elk product staat een indicatie van de voorraad-status. Uiteraard is van artikelen die een rode status (= geen of zeer lage voorraad) de levertijd langer of soms zelf tijdelijk onmogelijk. Gemiddeld genomen worden bestellingen dezelfde dag verzonden indien het een werkdag betreft. Dat betekent dat ze binnen één werkdag ontvangen kunnen worden, afhankelijk van de leveringen door Post.nl.

Kan ik een artikel ruilen?

Vanaf het moment dat je je bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je het 14 (veertien) dagen op zicht. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, tenzij anders vermeld. (Ruilen geldt niet voor geopende CD's, CD-roms, DVD's en E-boeken(!).) Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit wat niet herroepen kan worden.

Controleer daarom direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd is én compleet. Als dit niet zo is, meldt u dit dan zo mogelijk binnen 24 uur na ontvangst via het e-mail formulier .

Wanneer u niet tevreden bent over het artikel, dan kunt u het binnen de zichttermijn na overleg met onze helpdesk retourneren. Dit geldt niet voor afgeprijsde artikelen. Alleen wanneer er sprake is van een fabricagefout of leverfout door ons, kunt u het artikel gratis terugsturen of omruilen. Hiervoor dient u contact op te nemen met onze helpdesk.

Kan ik een artikel op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja. Tijdens de bestelling zult u hier naar gevraagd worden. U kunt dan een ander afleveradres invoeren.

Kan een internetbestelling ook leuk als cadeau verpakt worden?

Ja, vinkt u dat dan aan bij de bestelling. Uw cadeau wordt dan in een leuk papier verpakt, zonder extra kosten. Wil je speciaal papier, (man/vrouw/kind / pakjesavond / kerst) vermeld dit dan bij de opmerkingen.

Waar vindt ik de informatie over het installeren van E-boeken?

ALLES OVER E-BOEKEN

Hoe kan ik een klacht melden?

Meld klachten zo snel mogelijk. Dit kan door het sturen van een e-mail. Omschrijf uw klacht nauwkeurig en vermeld bij artikelen het bestelnummer of de aankoopdatum met e-mailadres. Het verdere verloop van de klachtafhandeling is sterk afhankelijk van de aard van de klacht en of wij daar andere partijen bij moeten betrekken. Wij houden u hiervan op de hoogte.

TOT SLOT:

* Wij zetten ons er voor in om telefoontjes/mail direct te beantwoorden
* Mail wordt in principe de zelfde dag behandeld.

* Onze helpdesk is zondags en op christelijke en nationale feestdagen gesloten.