Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. Meer informatie...

Klachten over Ichthusboekhandel

Bij Ichthusboekhandel werken bijna dertig mensen in de winkels en/of voor de website. Er gebeurd dus elke dag heel veel en vanuit een steeds vernieuwend aanbod. Echter: waar mensen werken worden soms fouten gemaakt. Hoewel dit een waarheid is die steeds opnieuw bewezen lijkt te worden, wil Ichthusboekhandel.nl zich optimaal inspannen om dit te voorkomen en mocht het zich voordoen, dit zo goed als mogelijk is op te lossen.

Voor de hoofdlijnen van onze omgang met klachten verwijzen wij u naar de pagina met Algemene Voorwaarden die opgesteld zijn in overleg met de stichting Webshop Keurmerk en de Consumentenbond. Ichthusboekhandel doet ook voortdurend onderzoek naar de klantbeleving, via Trustedshops een wereldwijd vertrouwde reviewpartner, waar alleen degenen die een echte bestelling hebben geplaatst bij kunnen reageren.

Omdat klachten het beste opgelost kunnen worden in in goed overleg kunt altijd een beroep doen op ons via de contactpagina. Vermeld dan in de onderwerpregel dat dit een klacht betreft. We behandelen dit dan met voorrang. Wij zullen na onderzoek eerst proberen dit met u in goed overleg op te lossen. Mocht dit niet lukken, dan volgen we de procedure zoals aangegeven in onze Algemene Voorwaarden.

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Wij nemen vrijwillig deel aan dit platform