Heel veel klantbeoordelingen van christelijke boeken!

Schrijf een recensie over een christelijk boek gekocht bij Ichthusboekhandel.nl

Ichthusboekhandel maakt graag ruimte voor klantenbeoordelingen van christelijke boeken door reviews van bezoekers. Deze recensies helpen u om een nog betere keuze te maken.

Inmiddels zijn honderden christelijke boeken en romans voorzien van een recensie door bezoekers op onze website. Daarnaast is Ichthusboekhandel actief in het maken van toplijstjes voor haar bezoekers. Daardoor heeft u snel inzicht in wat de top 10 is van een bepaalde categorie christelijke boeken op onze website.

TOP 10 lijsten

Bijbels | Studiebijbels | Theologieboeken | Christelijke romans | Spannende Christelijke boeken | Bijbelse dagboeken | Kinderbijbels

Wij nodigen graag onze bezoekers uit om een waardering te geven aan de boeken die men gelezen heeft van deze website. Want of het nu een mustread is, een goodread of een Clean Read u helpt andere lezers met uw reviews en aanbevelingen over christelijke boeken. Om dit zo optimaal mogelijk te houden hebben we een kleine handleiding voor klantbeoordelingen van boeken gemaakt. Het is minder moeilijk dan u misschien denkt en onze bezoekers kijken uit naa de door u aanbevolen boeken.

Hieronder een lijst van christelijke boeken met een klantbeoordeling:

509 recensies geschreven
pagina 1 van 51
voorraad onbekend
€ 14,95
Wat een herkenning
Geschreven door J. Vogel op 9 augustus 2020

Wat een inzichtgevend boek... Eindelijk .... wat een herkenning. Een boek wat je moet gelezen hebben om meer te begrijpen over wat narcisme inhoudt. De persoonlijkheid van de narcist wordt helder beschreven. Een aanrader voor iedereen die in deze verwarring, pijn en eenzaamheid zit

Jezus Keulen, Dick van
voorraad onbekend
€ 19,90
Jezus-Dick van Keulen.
Geschreven door Rina van Ekeren-Roodhorst op 23 juli 2020

Geweldig.Heel verrijkend.Verstaanbare taal.

Sterren en stippen Lucado, Max
voorraad onbekend
€ 20,99
Sterren en stippen
Geschreven door Emmie op 26 juni 2020

Dit boek bevat een verzameling verhalen die op een prachtige manier de draak steken met ons kuddegedrag. Het beschrijft een dorp, met op het oog allemaal dezelfde figuren. Zij hebben bijvoorbeeld een systeem bedacht om elkaar te waarderen met sterren en stippen. Het oordeel is afhankelijk of je iets presteert of verpest. Het loopt erop uit dat de dorpsgenoten uiteindelijk alleen nog maar stippen en sterren opplakken, afhankelijk van de stickers die iemand al verzameld heeft. Los van welke prestatie dan ook. Of hoe iedereen ineens dozen en ballen begint te verzamelen, gewoon omdat anderen dat ook doen. Een boek om er nog vaak bij te pakken dus. Om kinderen in te laten zien hoe hypes werken en te hopen dat het ook bij onszelf beklijft!Zie ook: https://www.miworries.nl/sterren-en-stippen/

Maak ze sterk Noordzij, Wietske; Smit, Erik
voorraad onbekend
€ 16,50
Maak ze sterk
Geschreven door Emmie op 26 juni 2020

In dit boek beginnen de auteurs bij jouw rol als ouder en willen vooral benadrukken dat het belangrijk is dat kinderen stevig in hun schoenen staan. Als ze weten wie ze zijn en waar ze voor staan, waaien ze niet zomaar met alle winden mee. Het boek behandelt een bredere range aan onderwerpen uit het dagelijks leven voor de opvoeding van kinderen van alle leeftijden. Compleet met tips voor activiteiten en boeken en dergelijke.Zie ook: https://www.miworries.nl/leerzame-periode/

Machtsstrijd in Jeruzalem Rosenberg, Joel C.
voorraad onbekend
€ 22,50
politieke intriges
Geschreven door S. de Bruijn op 22 juni 2020

Kreeg het boek voor Vaderdag. Helaas voor de familie heb ik het in één keer uitgelezen. Hoewel het een derde deel is in een serie over Marcus Ryker blijft het zeer spannend en bevat het een geloofwaardig en consistent verhaal. De kwaliteit is erg goed, ook de technische kant die vaak aan een thriller zit, vertoont geen lacunes. Twijfelpuntje is de theologische duiding. In eerdere boeken gaf Rosenberg vaak ook nog een soort bijbelstudie in de tekst. Dat gebeurt hier niet. Dat haalt nog wel eens de vaart uit het verhaal, maar geeft tegelijkertijd wel weer context. Zou trouwens ook een goed boek voor de vakantie zijn geweest.

voorraad onbekend
€ 59,95
Een mooi verzorgde bijbel om samen mee 'op reis' te gaan.
Geschreven door B den Heeten op 8 juni 2020

Een erg mooi verzorgde bijbel, aantrekkelijk door de vele illustraties en opties die het boek biedt. Wel een boek om echt samen met je (klein)kinderen te lezen, doordat er ook opdrachten en vragen om over na te denken in zitten. Goed om (van te voren) de manier van gebruik even door te nemen vóórdat je ermee 'op reis' gaat! Het taalgebruik is helder (inclusief de bijbelvertaling) dus prima te begrijpen (ook als je (klein)kind het zélf zou lezen). Een échte aanrader!

Onder Zijn vleugels Grandia, Marianne
voorraad onbekend
€ 19,99
onder zijn vleugels
Geschreven door agnes op 27 mei 2020

Wat een schitterend boek is het een aanrader voor iedereen die geloofd in God of wil gaan geloven, van begin tot eind schitterend geschreven, ik heb gehuild om de liefde die God in het leven brengt van iedereen die daar voor open staat

Zonder afscheid Ridder, Gabi de
voorraad onbekend
€ 18,95
Heerlijke page turner!
Geschreven door A. Teuwisse op 21 april 2020

Een heerlijk meeslepend verhaal waarin een prachtige boodschap is verweven! Ik vond het moeilijk om te stoppen met lezen en nu vind ik het jammer dat het boek uit is! De boeken die ik na het uitlezen van dit boek kreeg aanbevolen zijn van Lynn Austin en Karin Kingsbury. Gabi de Ridder mag gezien haar schrijfstijl zeker samen met deze geliefde auteurs genoemd worden. Ik kijk uit naar het volgende boek! Veel plezier met lezen!

365 dagen leven uit de psalmen Wiersbe, Warren W.
voorraad onbekend
€ 19,95
365 dagen leven uit de psalmen
Geschreven door H.Koehorst op 20 april 2020

Als er 1 dagboek zou zijn dat ver boven alle dagboeken uitsteekt is het deze wel!

Hoe zullen we dan leven? Wells, Samuel
voorraad onbekend
€ 21,99
Vernieuwende inzichten
Geschreven door Emmie op 6 maart 2020

Samuel Wells is als pastor, theoloog, auteur, leidinggevende en presentator een maatschappelijk betrokken persoon. Daarom voelde hij zich geroepen om een christelijke visie te beschrijven voor een aantal relevante thema's. In de inleiding schrijft hij dat het boek is geschreven voor mensen die zich afvragen hoe ze het moeten bolwerken in dit veeleisende leven in een complexe wereld. Met betrekking tot een aantal onderwerpen komt Wells tot mooie en vernieuwende inzichten. Zo gebruikt hij een maatschappelijk probleem als obesitas als metafoor voor de lauwheid van ons leven. Noties als deze en de boekentips en persoonlijke vragen die je en passant in de verschillende hoofdstukken meekrijgt, zetten je aan het denken. Al met al is het een inspirerend boek, dat helpt om eens vanuit een ander perspectief naar de prangende kwesties in onze maatschappij te kijken.Minpuntje is dat het boek heel verschillende soorten teksten bevat. Voor de leesbaarheid en rode draad in het boek had het geholpen om te weten in welk verband de hoofdstukken ontstaan zijn. Of wanneer ze meer op eenzelfde manier waren vormgegeven.Kijk ook op: https://www.miworries.nl/hoe-zullen-we-leven/