Heel veel klantbeoordelingen van christelijke boeken!

Schrijf een recensie over een christelijk boek gekocht bij Ichthusboekhandel.nl

Ichthusboekhandel maakt graag ruimte voor klantenbeoordelingen van christelijke boeken door reviews van bezoekers. Deze recensies helpen u om een nog betere keuze te maken.

Inmiddels zijn honderden christelijke boeken en romans voorzien van een recensie door bezoekers op onze website. Daarnaast is Ichthusboekhandel actief in het maken van toplijstjes voor haar bezoekers. Daardoor heeft u snel inzicht in wat de top 10 is van een bepaalde categorie christelijke boeken op onze website.

TOP 10 lijsten

Bijbels | Studiebijbels | Theologieboeken | Christelijke romans | Spannende Christelijke boeken | Bijbelse dagboeken | Kinderbijbels

Wij nodigen graag onze bezoekers uit om een waardering te geven aan de boeken die men gelezen heeft van deze website. Want of het nu een mustread is, een goodread of een Clean Read u helpt andere lezers met uw reviews en aanbevelingen over christelijke boeken. Om dit zo optimaal mogelijk te houden hebben we een kleine handleiding voor klantbeoordelingen van boeken gemaakt. Het is minder moeilijk dan u misschien denkt en onze bezoekers kijken uit naa de door u aanbevolen boeken.

Ichthusboekhandel heeft in haar beoordelingsbeleid opgenomen dat alleen fysieke personen met een geldig emailadres een recensie kunnen plaatsen. Ichthusboekhandel betaald geen bezoekers voor recensies en plaatst beoordelingen alleen indien er in redelijkheid aangenomen kan worden dat het boek gekocht en gelezen is. Een beoordeling voor het boek verschijnt kan dus niet toegestaan worden.

Hieronder een lijst van christelijke boeken met een klantbeoordeling:

557 recensies geschreven
pagina 1 van 56
voorraad onbekend
€ 175,-
Wel erg mooi
Geschreven door Mario v. Dissel op 10 mei 2022

De Edgelined NBV21 gebruik ik voor studies en als ik voor een groep sta. Het is een wonder van soepelheid, en leesbaarheid. Nog niet eerder zo'n prettige Bijbel in het gebruik gehad. Zijn er ook nadelen? Ja de prijs is wel een dingetje, maar het is dan ook wel handwerk. De op zich zelf mooie doos war de Bijbel in zit, had ik liever als foedraal gehad, maar dat los ik zelf wel op.

voorraad onbekend
€ 33,-
Handig formaat
Geschreven door C. van Ballegooyen op 10 mei 2022

Eindelijk is de NBV nu ook in een schoolbijbel formaat beschikbaar. In feite is dat het gewone formaat van de standaardbijbels zoals die er ook zijn in de andere vertalingen. We zijn er erg blij mee dat deze Bijbel nu ook beschikbaar is voor onze scholen en we gaan die ook veel gebruiken. Het is natuurlijk een Bijbel die ook prima geschikt is voor ander gebruik dan school. Kan me voor stellen dat kerken deze uitvoering ook gaan gebruiken.

Operatie Joktan (thriller) Tsarfati, Amir en Steve Yohn
voorraad onbekend
€ 22,50
Spannend tot de laatste bladzijde
Geschreven door Mario v. Dissel op 2 mei 2022

Operatie Joktan heb ik bijna in één ruk uitgelezen. Het is een heel spannend verhaal over twee agenten van de Mossad, die ingezet worden op allerlei operaties. Het laat de ethische dilemma's zien en hoe je soms voor onmogelijke keuzes staat. Eindelijk weer een goed spannend christelijk boek. Was eerst een beetje bang dat er veel eindtijd in zou zitten, maar dat viel heel erg mee. Het is vooral een boek over de Mossad en de onvermijdelijke strijd binnen de Arabische wereld. Dit boek kan de vergelijking met Joel Rosenberg heel goed aan.

voorraad onbekend
€ 22,50
Een Mossad thriller over drones
Geschreven door S. de Bruijn op 26 april 2022

Operatie Joktan is een echt verhaal over de Mossad en heeft een heel actueel plot rond drones. Het is een spannend verhaal en af en toe komt er een stukje Israelvisie uit de lucht vallen. Ik was verrast dat het qua spanning zo goed opgebouwd was. Het voldoet wel aan de norm dat het een echte christelijke pageturner is en de waarheid is dat het te kort duurde voor ik hem uit had. Ook al heeft het boek bijna 400 pagina's! Vier sterren is omdat ik er eigenlijk geen vijf van wil maken, want dat reserveer ik graag voor het ultieme boek. Maar deze twee auteurs kunnen er wel op rekenen dat ik nu al wacht op hun volgende thriller. Een absoluut goed boek voor de zomer. Maar of je drones na het lezen van dit boek nog steeds leuk vind is wel een serieuze vraag. Blij dat er nu een Nederlandse vertaling is.

voorraad onbekend
€ 24,99
veel achtergrond
Geschreven door T. van Kalsdonk op 20 april 2022

Als meelezer in het boekenvak kreeg ik een voorpublicatie van het Boek over Kinga Ban. Het is een boek wat een heel veel breder blikveld oplevert dan alleen haar rol als de zangeres van Sela. We leren haar op heel veel andere manieren kennen. Dat geeft een verrassend zicht op haar leven als vrouw, moeder, muzikant en buurvrouw, maar het blijft toch sterk schuren dat ze zo jong overleed. Het is een boek wat mensen zullen lezen , die haar zich herinneren om haar stem en wie ze was op het podium. En na dit boek om zoveel meer. Het boek krijgt van mij vier sterren.

Bouwen op de basis Goedhart, Kees
voorraad onbekend
€ 10,95
Bouwen op de basis van Kees Goedhart
Geschreven door Ronald Booij op 15 maart 2022

Ik ken Kees al 45 jaar als een begaafd spreker. Hij heeft de gave om het evangelie begrijpelijk te maken zonder talen Kanaäns. Zo ook dit boek dat ik wil gebruiken bij de Zoomcursus van onze gemeente. Het heeft me verbaasd dat de onderwerpen zodanig worden gebracht dat ze niet aan betekenis inboeten maar zeer begrijpelijk zijn voor de doelgroep die ik voor ogen heb. Een helder onversneden evangelie op een zeer aantrekkelijke manier verwoord in een aantal prachtige studies.

voorraad onbekend
€ 48,-
Prettig leesbaar!
Geschreven door Gerdien P. op 4 maart 2022

De NBV21 lezen we nu al weer een tijdje. Ons werd geadviseerd om de huisbijbel te kopen omdat die beter leesbaar zou zijn. Dat bleek een goed advies! De grotere letter maakt het dagelijks lezen een stukje gemakkelijker.

De rand van de wereld Graff, Andrew J.
voorraad onbekend
€ 21,99
Om aan te raden
Geschreven door K. Visser op 5 februari 2022

Als liefhebber van boeken van Charles Martin kwam ik onverwacht dit boek tegen. Dat klikte goed! Een prachtig boek wat je iedereen aan kan raden.

De 5 talen van de liefde Chapman, Gary
voorraad onbekend
€ 17,99
Anders kijken
Geschreven door L. Smit op 13 januari 2022

Als je denkt dat je de liefde kwijt ben in je relatie, lees dan vooral dit boek! Het is een eye-opener en laat je op een hele nieuwe manier naar elkaar kijken.

De 5 talen van de liefde Chapman, Gary
voorraad onbekend
€ 17,99
werd ons aangeraden
Geschreven door F. Wigbold op 2 januari 2022

De vijf talen van de liefde werd ons aangeraden door een hulpverlener en wij geven het nu ook anderen door. Het heeft ons veel duidelijkheid gegeven waar we erg dankbaar voor zijn. Het boek leest prima, is soms best wel confronterend, maar misschien is dat net wat je dan nodig hebt als je relatie wat stroever begint te worden. Wij waren er gelukkig op tijd bij.