Heel veel klantbeoordelingen van christelijke boeken!

Schrijf een recensie over een christelijk boek gekocht bij Ichthusboekhandel.nl

Ichthusboekhandel maakt graag ruimte voor klantenbeoordelingen van christelijke boeken door reviews van bezoekers. Deze recensies helpen u om een nog betere keuze te maken.

Inmiddels zijn honderden christelijke boeken en romans voorzien van een recensie door bezoekers op onze website. Daarnaast is Ichthusboekhandel actief in het maken van toplijstjes voor haar bezoekers. Daardoor heeft u snel inzicht in wat de top 10 is van een bepaalde categorie christelijke boeken op onze website.

TOP 10 lijsten

Bijbels | Studiebijbels | Theologieboeken | Christelijke romans | Spannende Christelijke boeken | Bijbelse dagboeken | Kinderbijbels

Wij nodigen graag onze bezoekers uit om een waardering te geven aan de boeken die men gelezen heeft van deze website. Want of het nu een mustread is, een goodread of een Clean Read u helpt andere lezers met uw reviews en aanbevelingen over christelijke boeken. Om dit zo optimaal mogelijk te houden hebben we een kleine handleiding voor klantbeoordelingen van boeken gemaakt. Het is minder moeilijk dan u misschien denkt en onze bezoekers kijken uit naa de door u aanbevolen boeken.

Hieronder een lijst van christelijke boeken met een klantbeoordeling:

502 recensies geschreven
pagina 1 van 51
Zonder afscheid Ridder, Gabi de
voorraad onbekend
€ 18,95
Heerlijke page turner!
Geschreven door A. Teuwisse op 21 april 2020

Een heerlijk meeslepend verhaal waarin een prachtige boodschap is verweven! Ik vond het moeilijk om te stoppen met lezen en nu vind ik het jammer dat het boek uit is! De boeken die ik na het uitlezen van dit boek kreeg aanbevolen zijn van Lynn Austin en Karin Kingsbury. Gabi de Ridder mag gezien haar schrijfstijl zeker samen met deze geliefde auteurs genoemd worden. Ik kijk uit naar het volgende boek! Veel plezier met lezen!

365 dagen leven uit de psalmen Wiersbe, Warren W.
voorraad onbekend
€ 19,95
365 dagen leven uit de psalmen
Geschreven door H.Koehorst op 20 april 2020

Als er 1 dagboek zou zijn dat ver boven alle dagboeken uitsteekt is het deze wel!

Hoe zullen we dan leven? Wells, Samuel
voorraad onbekend
€ 21,99
Vernieuwende inzichten
Geschreven door Emmie op 6 maart 2020

Samuel Wells is als pastor, theoloog, auteur, leidinggevende en presentator een maatschappelijk betrokken persoon. Daarom voelde hij zich geroepen om een christelijke visie te beschrijven voor een aantal relevante thema's. In de inleiding schrijft hij dat het boek is geschreven voor mensen die zich afvragen hoe ze het moeten bolwerken in dit veeleisende leven in een complexe wereld. Met betrekking tot een aantal onderwerpen komt Wells tot mooie en vernieuwende inzichten. Zo gebruikt hij een maatschappelijk probleem als obesitas als metafoor voor de lauwheid van ons leven. Noties als deze en de boekentips en persoonlijke vragen die je en passant in de verschillende hoofdstukken meekrijgt, zetten je aan het denken. Al met al is het een inspirerend boek, dat helpt om eens vanuit een ander perspectief naar de prangende kwesties in onze maatschappij te kijken.Minpuntje is dat het boek heel verschillende soorten teksten bevat. Voor de leesbaarheid en rode draad in het boek had het geholpen om te weten in welk verband de hoofdstukken ontstaan zijn. Of wanneer ze meer op eenzelfde manier waren vormgegeven.Kijk ook op: https://www.miworries.nl/hoe-zullen-we-leven/

En de aarde bracht voort Brink, Gijsbert van den
voorraad onbekend
€ 23,99
Kennis versus zingeving
Geschreven door Emmie op 22 februari 2020

'En de aarde bracht voort' van Gijsbert van den Brink is een lijvig boek dat ingaat op de consequenties die de evolutietheorie heeft voor het doordenken van het geloof.Daarbij gaat het niet (alleen) over de vraag van het ontstaan van soorten, maar wordt ingegaan op allerlei bijbehorende theologische thema's. Zoals de vraag naar het lijden, omdat zoveel dier(soort)en en mensen moeten sterven in de voortgaande evolutie. Of hoe zich de gemeenschappelijke afstamming verhoudt tot de theologische antropologie en waar dan het verbond tussen God en mensen komt kijken? Door deze thema's meer vanuit de dialoog met de verschillende aspecten van de evolutietheorie te belichten, vallen andere details op en kan het je geloof zelfs verrijken. Zie ook: https://www.miworries.nl/kennis-versus-zingeving/

De vijf gewoontes Pellegrom, Jonathan
voorraad onbekend
€ 19,95
een must have voor iedereen
Geschreven door janella op 22 februari 2020

wat een must have boek! dit is zo'n boek wat altijd goed is om te hebben in je boekenkast. Er zijn altijd wel jongeren om je heen. in je familie, je buurt, je kerk, de vereniging etc.. dit boek pakt de hele omvang en weet het te specificeren.

Wie omkijkt Cummins, Jeanine
voorraad onbekend
€ 23,99
Voortdurende spannend
Geschreven door G. Verhoef op 13 februari 2020

Wie omkijkt van Jeanine Cummins is een bijzonder boek en gaat over een vrouw die vlucht voor de drugskartels uit Mexico. Het is geloofwaardig, maar het blijft onvoorstelbaar dat mensen elkaar dit aan kunnen doen. Het boek is spannend tot het laatst. Het boek is niet romantisch, maar gaat over de liefde die een moeder tot het uiterste drijft om haar zoon te beschermen. Het kan door mannen én vrouwen gelezen worden. Nooit eerder zo beseft wat het betekent om een vluchteling te zijn.

voorraad onbekend
€ 275,-