Heel veel klantbeoordelingen van christelijke boeken!

Schrijf een recensie over een christelijk boek gekocht bij Ichthusboekhandel.nl

Ichthusboekhandel maakt graag ruimte voor klantenbeoordelingen van christelijke boeken door reviews van bezoekers. Deze recensies helpen u om een nog betere keuze te maken.

Inmiddels zijn honderden christelijke boeken en romans voorzien van een recensie door bezoekers op onze website. Daarnaast is Ichthusboekhandel actief in het maken van toplijstjes voor haar bezoekers. Daardoor heeft u snel inzicht in wat de top 10 is van een bepaalde categorie christelijke boeken op onze website.

TOP 10 lijsten

Bijbels | Studiebijbels | Theologieboeken | Christelijke romans | Spannende Christelijke boeken | Bijbelse dagboeken | Kinderbijbels

Wij nodigen graag onze bezoekers uit om een waardering te geven aan de boeken die men gelezen heeft van deze website. Want of het nu een mustread is, een goodread of een Clean Read u helpt andere lezers met uw reviews en aanbevelingen over christelijke boeken. Om dit zo optimaal mogelijk te houden hebben we een kleine handleiding voor klantbeoordelingen van boeken gemaakt. Het is minder moeilijk dan u misschien denkt en onze bezoekers kijken uit naa de door u aanbevolen boeken.

Hieronder een lijst van christelijke boeken met een klantbeoordeling:

527 recensies geschreven
pagina 1 van 53
Als er niets meer klopt Marsman-Polhuijs, Ineke
voorraad onbekend
€ 15,95
herkenning
Geschreven door Anoniem op 19 februari 2021

Hai Ineke, in de nieuwsbrief van onze boekhandel zag ik je boek voorbijkomen... ik twijfelde geen moment heb hem direct besteld! Nu ben ik halverwege, liefst zou ik hem in e´e´n keer uitlezen, maar er komt zoveel naar boven dat ik er beter de tijd voor kan nemen om het te laten landen. Wat oprecht geschreven! In zoveel dingen zo ontzettend herkenbaar! Wij moesten ons kindje terug geven aan de Vader na 38 weken zwangerschap. Nu ruim 13 jaar geleden. Nadien heb ik geprobeerd op te schrijven wat er gebeurd is, wat ik voelde omdat ik dacht dat het voor andere mensen dan misschien beter te begrijpen kon zijn. Maar ik ben geen schrijver ?? en wat is het moeilijk om zo oprecht/kwetsbaar te zijn. Ik wil je laten weten dat ik (ook al heb ik je boek nog niet uit) ontzettend blij ben dat je dit boek hebt geschreven en ik hoop dat veel mensen er ook wat aan mogen hebben! Lieve groet,

voorraad onbekend
€ 56,99
HSV huisbijbel
Geschreven door Anna op 7 februari 2021

5sterren:) hele fijne huisbijbel met grote letters en mooie uitgave (ik heb die met duimgrepen gekozen) bevalt heel goed !!!!!!

Als ik jou was Austin, Lynn
voorraad onbekend
€ 24,99
als ik jou was
Geschreven door Leni de Haan op 3 februari 2021

Kan niet echt een recensie schrijven maar vond het een bijzonder mooi boek, evenals veel andere titels van haar

voorraad onbekend
€ 19,99
Een ontroerende ode aan de vrouwen achter de schermen van de grote couturiers
Geschreven door Nelly op 31 januari 2021

Een tijd om nooit te vergeten is de Nederlandse vertaling van het boek The Gown van Jennifer Robson. Centraal in het boek staan de vrouwen achter de schermen van couturier Hartnell in Londen, net na de tweede wereldoorlog. Hartnell ontwierp veel kleding voor de koninklijke Engelse familie en mocht ook de bruidsjapon van prinses Elizabeth ontwerpen en uitvoeren. In de roman maken we kennis met Ann en Miriam, twee borduursters, die samen werken aan het borduurwerk van de bruidsjapon in 1947. Voor hen een hele eer om op deze manier hun talent in te kunnen zetten en zo voor een lichtpuntje te zorgen in de donkere tijd in Engeland na de tweede wereldoorlog, een tijd van schaarste, waarin er mensen waren die hun eigen kledingbonnen opstuurden naar de prinses zodat zij een mooiere bruidsjapon zou kunnen laten maken. Steeds lees je afwisselend over Ann en Miriam en krijg je een inkijkje in hun leven tijdens de oorlog en de jaren daarna. Ondertussen komt ook het verhaal van Heather erbij. Heather's verhaal speelt zich af in 2016 in Toronto. Als zij, na het overlijden van haar oma, een doos erft met daarin een aantal bijzondere borduurwerkjes, gaat zij op zoek naar het verhaal achter deze borduurwerkjes en ontdekt op die manier hoe het leven van haar oma is verlopen na de oorlog. Een tijd om nooit te vergeten is zo'n roman die moeilijk is om weg te leggen, je wilt het liefste doorlezen tot het einde om te ontdekken wat er allemaal gebeurt in het leven van de drie hoofdpersonen, waarbij vooral het verhaal van Ann en Miriam erg boeiend en tegelijk soms schokkend is om te lezen. Wat ook mooi is aan deze roman is dat het de vrouwen (en mannen) achter de schermen van de oogverblindende japonnen van de bovenste laag van de samenleving in de schijnwerpers zet. De eer van deze kleding gaat meestal naar de couturier die het ontwerp maakte, maar daarachter gaat een hele wereld schuil van mensen die hun talent op een verborgen manier inzetten om de hooggeplaatste persoon te laten schitteren. Goed om ook daar eens aandacht aan te besteden, omdat dat ook nu nog steeds de gebruikelijke manier van werken is bij de grote modehuizen. Kortom: ik heb genoten van deze roman en hij smaakt naar meer leesplezier van deze schrijfster.

voorraad onbekend
€ 20,-
maakt de wereld mooier
Geschreven door S. de Bruijn op 31 januari 2021

Niet zo heel vaak heb ik een boek in handen gehad als “De Jongen, de Mol, de Vos en het Paard”.. Met donkerblauw linnen is de rug van het boek gebonden. Dat doet een beetje Engels aan en geeft al een“Winnie de Pooh” ervaring of een Olivier Bommel beleving. De vertaling is van de hand van Arthur Japin, die de teksten goed heeft vertaald! Een boek met veel wijsheid. Al met al is het is een prentenboek over vriendschap, liefde en troost. Het boek is voor mij een soort “hebbeding” geworden en zou niet zomaar weten wat beter kon. De wereld is een stukje fraaier geworden door dit boek in deze corona-tijd.

Het beloofde land Musser, Elizabeth
voorraad onbekend
€ 23,99
een wandeltocht die je uitdaagt
Geschreven door T. Kruidenier op 31 januari 2021

Drie vrouwen in Elizabeth Mussers nieuwe roman, 'Het beloofde land', lopen samen de pelgrimsroute Camino de Santiago: Abbie, Rasha en Caroline. Ze doen dat samen met anderen. En als lezers reis je steeds een stukje met hen mee. Langs idyllische dorpjes, over platgetreden paden en door fantastische natuur. Voor mij was het meer dan een wandeltocht. Vragen en onzekerheden van de drie vrouwen, waren herkenbaar en zetten me aan het denken. Over controle houden in je leven tegenover loslaten. Over God vertrouwen als het er op aan komt. En zo was er meer. Al met al werd het een reis die me niet zomaar losgelaten heeft. Het beloofde land' daagt je uit om de Camino de Santiago mee te lopen. Op een afstand in een boek of misschien wel in het echte leven.

Als dat maar goed gaat ... Koetsier- Schokker, Janny
voorraad onbekend
€ 10,95
als dat maar goed gaat
Geschreven door klaas op 26 januari 2021

leuk spannend

Doe maar gewoon Zoeteman,-Meulstee, Thea
voorraad onbekend
€ 15,90
doe maar gewoon
Geschreven door geertje op 20 januari 2021

het is een super leuk boek!!!!!!!!!!!!!!!!!! je kan er iets van leren en er zit een vleugje romantiek. dat maakt het boek leuk!!!!!!!

Lichtinslag Guetta, Jennifer
voorraad onbekend
€ 17,95
Krachtig getuigenis!
Geschreven door Jan-Willem op 18 januari 2021

Dit boek is een krachtig getuigenis van de geestelijke strijd die zich momenteel in Nederland en op andere plekken in de wereld afspeelt. Als je twijfels hebt over het bestaan van God, demonen en engelen dan is dit boek echt een aanrader. Ook als je zelf veel strijd ervaart en effectiever wilt strijden voor Gods Koninkrijk kan dit boek een belangrijke doorbraak betekenen. De duivel is een grote leugenaar. Zodra zijn werken in het licht worden gebracht, is de kracht eruit. God zegene Jennifer en Eliahu voor hun moed en volharding!

voorraad onbekend
€ 19,95
Het duizendjarig vrederijk